Konu
resme bak bee
24-01-2008, 18:57:13
#4
ayberk
kscmersin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben 4. kattan aşşağı bakarken tırsıyorum adamlar ewerest de
vallahi billahi resmi görünce bile bi tuhaf oldum
bende de var yükseklik fobisi