kscmersin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 4. kattan aşşağı bakarken tırsıyorum adamlar ewerest de
vallahi billahi resmi görünce bile bi tuhaf oldum
bende de var yükseklik fobisi