• 10-03-2014, 15:42:39
    #1
  • 13-03-2014, 14:13:25
    #2
    Aynen böyle olacan kardeş Yoksa çok yanarsın :P

    harbiden olsada yesek
  • 13-03-2014, 14:30:28
    #3
    Askerde azmı gözleme yerdik yav
  • 13-03-2014, 14:55:11
    #4
    çok manidar olmuş
  • 13-03-2014, 15:28:59
    #5
    haha zamanlama da manidar
  • 16-03-2014, 13:19:05
    #6
    güzel olurdu