Ukranyada İç Savaç - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ukranyada İç Savaç
19
●
720
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Ukranyada İç Savaç
1
2
3
25-02-2014, 00:14:17
#10
Bityavrusu
Üyeliği durduruldu
DostWeb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Belki de elinin biri müsait değildi. Tek elle yazdı
İşini halleden çıksın beyler kasıyor
Argoya girdiği için biraz değiştirerek yazdım anlayan anlar
25-02-2014, 00:15:30
#11
saintx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
5, 10, 15 fark etmez gönderin, gelsin.
25-02-2014, 00:17:46
#12
yakoSin
Misafir
Ekstra ev açabilirim, hatta zorlar bi' kaç tane açabilirim
İnsanlık öldümü
HaDeme
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
25-02-2014, 00:18:59
#13
Bityavrusu
Üyeliği durduruldu
Ah bi gelseler yorgan altında saklarım !!
UKRANYALI KARDEŞLERİMİZİN YARDIMA İHTİYACI VAR, NATASHALARA KUCAK AÇALIM ! N4T4SHA YAZIP 8523 BİR KISA MESAJ GÖNDERİN 5 TL KATKIDA BULUNUN
25-02-2014, 00:19:25
#14
HaDeme
saintx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5, 10, 15 fark etmez gönderin, gelsin.
yakoSin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ekstra ev açabilirim, hatta zorlar bi' kaç tane açabilirim
İnsanlık öldümü
Maşallah Hiç Yok Diyen Arkadaşımız Yok
)
25-02-2014, 00:43:28
#15
mre
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sen icinde ki savasi yen ilk
25-02-2014, 01:43:33
#16
Diktator
Bizede bekleriz
25-02-2014, 02:27:03
#17
ByMaDaK
DostWeb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Belki de elinin biri müsait değildi. Tek elle yazdı
Sanırım diğer eli faredeydi
25-02-2014, 11:05:35
#18
Maharaja
Ben de maas baglayabilirim 3 5 tanesine
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler