• 03-01-2014, 15:01:06
    #1
  • 03-01-2014, 15:21:33
    #2
    bunun devamida vardi.
  • 03-01-2014, 15:44:12
    #3
    Kadıköy belediyesi tam bi fenomen ya, yöneten kişi kim bilmiyorum ama cidden çok iyiler
  • 03-01-2014, 23:40:14
    #4
    arkadaş r10da var ona göre
  • 03-01-2014, 23:44:54
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    Odun herif tam komedi ya zaten, hele melih gökçek ile olan atışmalarına bitiyorum

    Şuna baktıkça hala gülüyorum.



    https://twitter.com/KadirDB/status/4...860996/photo/1
  • 04-01-2014, 00:10:22
    #6
    Bir grup da odun herif bunun altında kalmaz diyor ama yanılıyor artık bitmiştir
    Belediye affetmez zehirler
  • 04-01-2014, 00:12:10
    #7
    photoshopcu adam, baydı artık.
  • 04-01-2014, 00:39:20
    #8
    EmreUnan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    photoshopcu adam, baydı artık.
    Bende seyi merak ediyorum twiter kullanmıyorum da bir ara vardı benim


    Burada avatar da önce ak hack yazıyor sonra ki mesajında ise avatar normal başka bir avatar kod yapısı ile aynı avatar olması gerekmiyor mu neden 2 avatar farklı hesaplar demek ya aynı değil farklı yada resim montaj bir şekil
  • 04-01-2014, 01:34:47
    #9
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende seyi merak ediyorum twiter kullanmıyorum da bir ara vardı benim


    Burada avatar da önce ak hack yazıyor sonra ki mesajında ise avatar normal başka bir avatar kod yapısı ile aynı avatar olması gerekmiyor mu neden 2 avatar farklı hesaplar demek ya aynı değil farklı yada resim montaj bir şekil
    Twitter anlık güncelliyemiyor avatarı, avatarı koydukdan sonra tweet atmış yenisi geçmiş normal yani