Platin üye ol(a)mayanlar - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Platin üye ol(a)mayanlar
20
●
1.061
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Platin üye ol(a)mayanlar
1
2
3
01-01-2014, 23:29:35
#10
aslantr
zego adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konuyu görünce ben;
01-01-2014, 23:30:20
#11
clubmember
aslantr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hahaha
şimdi görelim platinleri
01-01-2014, 23:30:51
#12
Arshavin
Teşfik etmeyin bak alacam şimdi platini
01-01-2014, 23:32:20
#13
Trzibit
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
webzegs adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hakkaten yav ne kadar bir platin üyelik
https://www.r10.net/payments.php
burda yazmıyor
Platin yoksa ranksız takılın
Sanırım 450 tl idi.Yanlışım da olabilir, platin alan zenginlere sormamız lazım
01-01-2014, 23:32:42
#14
Cycl0ne
aslantr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şimdi onlar düşünsün
01-01-2014, 23:35:00
#15
UfuX
Konuyu görünce yönetim ;
01-01-2014, 23:48:33
#16
cehago
Üyeliği durduruldu
01-01-2014, 23:49:17
#17
ArneLd
7 kişi bir araya gelip platine girelim
sırayla birbirimize devreder kullanırız
01-01-2014, 23:50:01
#18
XASIF
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler