bence mantıklı aslında , bu sektörde ki en azından bu forumdaki kişilerin çoğunun erkek olduğunu düşünürsek hep olaylara erkek gözüyle bakıyoruz bunu değiştirmek içinde böyle birşey bakıyor olabilirler herşeyi başka şeye vurmaya gerek yok. Dükkana bayan eleman arayan herkese bunu diyin o zaman olur mu olmazbence...