Ne yani bu videoyu izleyince şunumu dememiz gerekiyor ?
Allahu Ekber ve Wohoo kelimelerini yan yana kullanmak sıradışı birşeymidir.
Geyik geyik diye konu açıyorsunuz ama hiç alakasız yani.
Geyik diye açtım hocam, komik geldi ve hoşuma gitti.
Ben orada Allahu Ekber ile wohoo kelimesinin yan yana kullanılmasına gülmüyorum. Oradaki reaksiyona ve bağıraşa gülüyorum.
Bana göre komik olabilir size göre olmayabilir.
Dinle dalga geçmiyoruz bişey yapmıyoruz geliyorsunuz ortalığı kızıştırıyorsunuz.