• 30-10-2013, 21:56:19
    #1
    Adamlar ne sanaldan vazgeçmiş ne de realden arada kalmışlar :

  • 30-10-2013, 21:58:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Taş çalınma riski yok
  • 30-10-2013, 22:03:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    teknoloji ilerledi valla
  • 30-10-2013, 22:04:33
    #4
    Dostum Real Değil Reel Olucaktı.
  • 30-10-2013, 22:19:23
    #5
    Böyle de zevki cikmaz ki
  • 30-10-2013, 22:20:15
    #6
    Siteyi hackleyip taş çalarlar ne olacak
  • 30-10-2013, 22:25:49
    #7
    kahve arkadaşlarının evlerden oynadığı şekli de var bunun

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:25:49 -->-> Daha önceki mesaj 22:25:17 --

    herkesin rumuzu araba markası ve d. tarihi şeklinde
  • 30-10-2013, 22:26:14
    #8
    Barça
    vurmayın
  • 30-10-2013, 22:28:00
    #9
    Karmakarışık bir durum söz konusu.