Beyler saçmalamayın .Azıcık mantık..Araç öndeki ağaça çarpmış sonra arkasına başka bir ağaç dikmişler..
Şaka maka araç kaldırım yüksekligi yüzünden öndeki ağaça çarpınca havalanım arkası oraya girmiş..sol arka teker hala dışarda yani önce arkayı çarpmış olamaz
Balkondan düşen araç. :D
32
●1.000
- 16-10-2013, 12:27:57
- 16-10-2013, 12:39:59Araba 40-60 km hızla hafif savrularak ağaca carpmış, arka havaya kalkıp, direğı aşagıya doğru sıyırarak şu anki halini almış.
Direk, araba ve ağacın gölgelerine bakınca gerçek olarak düşünebilirim.
Canı sıkılan biri ayrıntıları düşünerek shoplamışta olabilir
)
Sent from my iPhone 5 - 16-10-2013, 12:42:05Geri geri geliyordu kesin, arka tampon esnek olduğundan aracın sığacağı kadar esnemiştir, sonra toparlayıp ağaçla seviyeli bir beraberlik kurmuşlar, bayan sürücü olma ihtimali çok yüksek.
- 16-10-2013, 13:32:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bence o aracı @sio; oraya koydu bilerek açıklamıyor
.

)