• 16-10-2013, 12:27:57
    #10
    Beyler saçmalamayın .Azıcık mantık..Araç öndeki ağaça çarpmış sonra arkasına başka bir ağaç dikmişler..

    Şaka maka araç kaldırım yüksekligi yüzünden öndeki ağaça çarpınca havalanım arkası oraya girmiş..sol arka teker hala dışarda yani önce arkayı çarpmış olamaz
  • 16-10-2013, 12:31:53
    #11
    Anlamadığım nokta neden oraya girmeyi istemiş.
    Acaba iddiaya falan mı girdiler arkadaşlarıyla.

    Muhabbet şöyle;

    Alıntı
    + Kanka la sen şu arabayı şu iki direğin arasına sokamazsın la.
    - ******* la neden sokamayım.
    + Sokta görelim!
    - Sokarsam ne verecen?
    + 50 tl verecem sok bakalım.
    - Tamam, sokuyorum iyi izle.
    SONUÇ;


  • 16-10-2013, 12:39:59
    #12
    Araba 40-60 km hızla hafif savrularak ağaca carpmış, arka havaya kalkıp, direğı aşagıya doğru sıyırarak şu anki halini almış.

    Direk, araba ve ağacın gölgelerine bakınca gerçek olarak düşünebilirim.

    Canı sıkılan biri ayrıntıları düşünerek shoplamışta olabilir )


    Sent from my iPhone 5
  • 16-10-2013, 12:42:05
    #13
    sunucuoptimizasyon.com
    Geri geri geliyordu kesin, arka tampon esnek olduğundan aracın sığacağı kadar esnemiştir, sonra toparlayıp ağaçla seviyeli bir beraberlik kurmuşlar, bayan sürücü olma ihtimali çok yüksek.
  • 16-10-2013, 13:23:56
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Herşeyi geçerim ama bunu yapan kesin bayandır .
  • 16-10-2013, 13:25:22
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bence araba hep oradaydı ağaç ve direği oraya koymuşlar başka açıklaması olamaz
  • 16-10-2013, 13:32:22
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence o aracı @sio; oraya koydu bilerek açıklamıyor .
  • 16-10-2013, 13:34:55
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Ne tuhaf ya.
  • 16-10-2013, 14:19:14
    #18
    Direği sonradan mı koymuşlar acaba ?