• 17-09-2013, 00:42:08
    #1
  • 17-09-2013, 01:09:15
    #2
    4. de çözdüm işi
  • 17-09-2013, 01:23:09
    #3
    Bence orda 3 kişi var.
  • 17-09-2013, 11:48:46
    #4
    ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence orda 3 kişi var.
    toprağım sarılan sarışın kadın ve ayakta
  • 17-09-2013, 13:04:50
    #5
    BlogXL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    toprağım sarılan sarışın kadın ve ayakta
    bence arkada duranda erkek kadın 3. cü kişi olarak vücudnu göstermeden sadece kafasını koymuş orya.arkadan adama sarılanda da yine adam.ama kafasını orda başka bir yerlere sokmuş kadın kafasını koymuş orya vucüdunu saklayarak.biraz saçma oldu ama olabilir.
  • 17-09-2013, 14:47:23
    #6
    ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence arkada duranda erkek kadın 3. cü kişi olarak vücudnu göstermeden sadece kafasını koymuş orya.arkadan adama sarılanda da yine adam.ama kafasını orda başka bir yerlere sokmuş kadın kafasını koymuş orya vucüdunu saklayarak.biraz saçma oldu ama olabilir.
    sağlam komplo teorisi oldu
  • 21-09-2013, 20:27:20
    #7
    yok la ayaktaki hatun bence.
  • 25-09-2013, 19:42:58
    #8
    Ayaktaki kadın