• 30-12-2007, 02:34:28
    #10
    hoca gecenin 2,5'unda şapşal ettin beni.yatam en iyisi
  • 30-12-2007, 02:36:07
    #11
    Üyeliği durduruldu
    server4ever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hoca gecenin 2,5'unda şapşal ettin beni.yatam en iyisi
    estafurullah kusurabakma
  • 30-12-2007, 02:37:17
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu saattede bunlara bakılmazki

    eve dogru diyorsun bu saatten sonra bakanların gözleri çift görebilir...
  • 30-12-2007, 02:47:07
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Kareli olan süpermiş.