Tasarımcının imtihanı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tasarımcının imtihanı
9
●
400
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Tasarımcının imtihanı
1
2
25-08-2013, 09:09:47
#1
ayberk
Daha önce paylaşıldı mı bilmiyorum, baktım fakat göremedim.
Bu iş ile uğraşan herkesin zaman zaman yaşadığı sinir bozucu bir durum
25-08-2013, 09:12:03
#2
Fes
Öyle uğraşana kadar klavyedeki yön tuşlarıyla yapsa
1 dk almayacak
25-08-2013, 23:05:04
#3
MujaHeed
volkans adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Öyle uğraşana kadar klavyedeki yön tuşlarıyla yapsa
1 dk almayacak
Yön tuşu değil de, sol üst köşede yer alan değer girme kutucuklarıyla iş halledilebilir
Yön tuşu burada sadece taşıyabilir, alanı uzatamaz.
25-08-2013, 23:11:15
#4
ayberk
Hayır iş inada biniyor zaten bir yerden sonra, değer vererek değil elle orada onu tutturacağım
25-08-2013, 23:14:10
#5
KheizLech
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
banada çok oluyor bu klavye yerine insan sinirlenince inadını mouse la yapıyor
sonuç ortada
25-08-2013, 23:16:25
#6
saintx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hahahahaha
ben bi' seferinde bunu yaşamıştım.
26-08-2013, 00:43:26
#7
abdullahercan
Üyeliği durduruldu
mouse kırmıştım bu yüzden. arada oluyor sınır bozucu.
26-08-2013, 00:52:41
#8
Aglamaz
Arada olur,
Geçmiş olsun
27-08-2013, 00:11:33
#9
Sharkie
Ben en çok paintte bu sorunu yaşıyorum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler