• 25-08-2013, 09:09:47
    #1
    Daha önce paylaşıldı mı bilmiyorum, baktım fakat göremedim.
    Bu iş ile uğraşan herkesin zaman zaman yaşadığı sinir bozucu bir durum

  • 25-08-2013, 09:12:03
    #2
    Öyle uğraşana kadar klavyedeki yön tuşlarıyla yapsa 1 dk almayacak
  • 25-08-2013, 23:05:04
    #3
    volkans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle uğraşana kadar klavyedeki yön tuşlarıyla yapsa 1 dk almayacak
    Yön tuşu değil de, sol üst köşede yer alan değer girme kutucuklarıyla iş halledilebilir Yön tuşu burada sadece taşıyabilir, alanı uzatamaz.
  • 25-08-2013, 23:11:15
    #4
    Hayır iş inada biniyor zaten bir yerden sonra, değer vererek değil elle orada onu tutturacağım
  • 25-08-2013, 23:14:10
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    banada çok oluyor bu klavye yerine insan sinirlenince inadını mouse la yapıyor sonuç ortada
  • 25-08-2013, 23:16:25
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hahahahaha ben bi' seferinde bunu yaşamıştım.
  • 26-08-2013, 00:43:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    mouse kırmıştım bu yüzden. arada oluyor sınır bozucu.
  • 26-08-2013, 00:52:41
    #8
    Arada olur,
    Geçmiş olsun
  • 27-08-2013, 00:11:33
    #9
    Ben en çok paintte bu sorunu yaşıyorum