İnceden espri var :) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İnceden espri var :)
32
●
1.136
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
İnceden espri var :)
1
2
3
4
14-08-2013, 17:55:29
#19
Webcontroller
lancewood adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Koltuk altındaki transparan kısımda kocaman bir ben var
Ne beni ya, sütyen o.
14-08-2013, 18:03:21
#20
AlperA.
Yok yalniz, kizdan once golgeyi farkeden erkeklere de selam gonderiyorum burdan, o da ayri bi konu
(kizmayin darilmayin, makara yapiyorum, sonra vay efendim falan demeyin
)
14-08-2013, 18:29:00
#21
lancewood
Webcontroller adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne beni ya, sütyen o.
Salağa yatıyoruz şurada, neden hemen ifşa ediyorsunuz
14-08-2013, 18:30:29
#22
Sharkie
Ağzındaki nedir çok ince espiri olmuş
14-08-2013, 18:47:47
#23
Milesrebel
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sharkie adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ağzındaki nedir çok ince espiri olmuş
terlik hocam.
Bu mesaj beyaz nike çorap ile gönderildi.
14-08-2013, 18:55:31
#24
akafo
Boya kovası mı var orda ben mi yanlış görüyorum
telefonun altında
16-08-2013, 20:54:56
#25
NutShot1
lancewood adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Koltuk altındaki transparan kısımda kocaman bir ben var
orada koltuk yok ki
16-08-2013, 21:16:16
#26
Turkishli
NutShot1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
orada koltuk yok ki
16-08-2013, 21:22:06
#27
KOZBA
KOZBA.NET
Şeytan ayrıntıda gizli
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler