anlamaya çabalamayın, kendinizi böyle zahmetlere sokmayın lütfen...
sonra yine anlamazsınız üzülürüm
lafmı sokmus oluyorsun simdi abisi sen
biraz efelik
biraz kungfu
biraz michael jasckson
sonda voltran çıkacak diye bekledim
bu nedir allah askına???
bu yorumu 3 yasındakı cocuk yapmaz
bu
4 yaşındakı ufaklık küçük efe zeybek oynuyor sen de onu michael jasckson dansı diyprsun bunu anlamıyorum.
eğer anlıyorsan yorum yaparsn anlamıyorsan yorum yapmazsın kardeşim.
oyle gereksiz yorum yaparak ee mesaj sayım artsın en azından diye yprum yapma...
biliyorsan konus ibret alsinlar bilmiyorsan sus adam sansinlar