• 27-07-2013, 14:08:14
    #1
    Kızım sana diyorum gelinim sen anla diye bir söz vardır..

    bazı paylaşımlar anlayanlar içindir . ama anlamayipda yorum yapanlar için değildir. burası izdivaç bölümü değil




    konu kilit.
  • 29-07-2013, 11:10:21
    #2
    biraz efelik
    biraz kungfu
    biraz michael jasckson

    sonda voltran çıkacak diye bekledim
  • 29-07-2013, 11:19:31
    #3
    dombalak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz efelik
    biraz kungfu
    biraz michael jasckson

    sonda voltran çıkacak diye bekledim
    yani? amaç gaye? ne bu yorumda onu çözmeye çalıştım da
    sadede pos kasmak icinmi yazdınız onu anlayamadım
  • 29-07-2013, 13:30:18
    #4
    karan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani? amaç gaye? ne bu yorumda onu çözmeye çalıştım da
    sadede pos kasmak icinmi yazdınız onu anlayamadım
    anlamaya çabalamayın, kendinizi böyle zahmetlere sokmayın lütfen...

    sonra yine anlamazsınız üzülürüm
  • 29-07-2013, 14:10:41
    #5
    Maşallah demek lazım Maşallah
  • 29-07-2013, 19:57:44
    #6
    dombalak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlamaya çabalamayın, kendinizi böyle zahmetlere sokmayın lütfen...

    sonra yine anlamazsınız üzülürüm
    lafmı sokmus oluyorsun simdi abisi sen

    biraz efelik
    biraz kungfu
    biraz michael jasckson

    sonda voltran çıkacak diye bekledim


    bu nedir allah askına???

    bu yorumu 3 yasındakı cocuk yapmaz
    bu
    4 yaşındakı ufaklık küçük efe zeybek oynuyor sen de onu michael jasckson dansı diyprsun bunu anlamıyorum.

    eğer anlıyorsan yorum yaparsn anlamıyorsan yorum yapmazsın kardeşim.

    oyle gereksiz yorum yaparak ee mesaj sayım artsın en azından diye yprum yapma...




    biliyorsan konus ibret alsinlar bilmiyorsan sus adam sansinlar
  • 29-07-2013, 19:59:48
    #7
    dombalak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz efelik
    biraz kungfu
    biraz michael jasckson

    sonda voltran çıkacak diye bekledim
    karan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani? amaç gaye? ne bu yorumda onu çözmeye çalıştım da
    sadede pos kasmak icinmi yazdınız onu anlayamadım
    amaç türkiye'nin dış borçlarına dikkat çekmek.

    çocuk bu yaşta, bu kadar yetenekli, hemen hemen arkadaşın yukarıda saydığı hareketlerin hepsini yapmış, maşallah demek istemiş arkadaş.

    ne amacı olacak ki başka? Bu kadar olumsuz, stres dolu olmayın yahu.

    ufaklığa da helal olsun, iyi oynamış.
  • 29-07-2013, 20:03:02
    #8
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amaç türkiye'nin dış borçlarına dikkat çekmek.

    çocuk bu yaşta, bu kadar yetenekli, hemen hemen arkadaşın yukarıda saydığı hareketlerin hepsini yapmış, maşallah demek istemiş arkadaş.

    ne amacı olacak ki başka? Bu kadar olumsuz, stres dolu olmayın yahu.

    ufaklığa da helal olsun, iyi oynamış.
    hocam ne alakası var o yorum ile bu değerlendirmenin ALLAH aşkına. neresi michel mıdır maykılmıdır nedir onun dansina benzer bi dans mı var
    zeybeği onla karıştırmayın lutfen??

    zeybek demek namus demektir
    zeybek demek herşey demektir zeybeğe farklı yonlere cekmek sinir eder her zaman bir egeli olarak.
    denzlili olarak. zeybeğe laf eden oldumu tepem atar. bu konuyu açtıgıma bin pişman oldum. anlamayan arkadaşlar sayesinde. ramazan ayında gerildim iyice.



    Sayın Moderator. konuyu kilit lütfen
  • 29-07-2013, 20:08:47
    #9
    karan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ne alakası var o yorum ile bu değerlendirmenin ALLAH aşkına. neresi michel mıdır maykılmıdır nedir onun dansina benzer bi dans mı var
    zeybeği onla karıştırmayın lutfen??

    zeybek demek namus demektir
    zeybek demek herşey demektir zeybeğe farklı yonlere cekmek sinir eder her zaman bir egeli olarak.
    denzlili olarak. zeybeğe laf eden oldumu tepem atar. bu konuyu açtıgıma bin pişman oldum. anlamayan arkadaşlar sayesinde. ramazan ayında gerildim iyice.



    Sayın Moderator. konuyu kilit lütfen
    Benim de bir yanım Egeli, Efe'yi gördüğüm anda daldım konuya da gerçekten gereksiz bir tartışma bu. Konuya yazık etme, daha fazla kişi görsün.

    Hem arkadaş zeybeğe ya da bir başka değere laf etmemiş ki. Hem o bahsettiği sanatçı da değerli birisidir, yeteneklidir. Ufaklığın yeteneğine vurgu yapmak istemiş, kötü bir niyet yok bence. Kalp kırmayın böyle bir ayda

    Sükunet iyidir boşver, sakin olalım biraz