• 16-12-2007, 17:20:40
    #1
    Avea ??

    [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=O2KpemU5jx4[/YOUTUBE]
  • 16-12-2007, 19:01:00
    #2
    komedi ya
  • 17-12-2007, 14:04:10
    #3
    ya bu cidden komik olmuş
    hoş değil böyle şeyler ama komik olmuş yani
    "şarkışla mal pazarı ne zaman kuruluyor"
  • 17-12-2007, 14:22:18
    #4
    Komediyaa
  • 17-12-2007, 14:26:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Telefon cekmii, 3-1 cekmii
  • 17-12-2007, 14:34:22
    #6
    Suvas suvas .
  • 17-12-2007, 14:43:57
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kız hep anladım anladım diyor
    Yazık walla ben olsam basardım kalayı
  • 17-12-2007, 15:41:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    süper ya saol
  • 17-12-2007, 15:52:11
    #9
    rezil herifler