Konu
Sivaslı işletmesi V2 ( Avea )
17-12-2007, 14:04:10
#3
ayberk
ya bu cidden komik olmuş
hoş değil böyle şeyler ama komik olmuş yani
"şarkışla mal pazarı ne zaman kuruluyor"