• 12-12-2007, 02:30:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Hayatımda hiç bir şarkıyı 20-30 kez dinlememiştim.Çok güzel bi şarkı

    [youtube]X2o078g6wQg[/youtube]
  • 12-12-2007, 02:31:10
    #2
    Sen şarkıyı mı dinliyon gacıyı mı izliyon lén
  • 12-12-2007, 02:32:10
    #3
    nadide gerçekten mükemmel olmuş.
  • 12-12-2007, 02:32:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yok olm töbe töbe, şarkıyı dinliyorm tabikide
  • 12-12-2007, 03:40:54
    #5
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu saatte sadece şarkıyı dinle zaten
  • 12-12-2007, 15:46:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bu şarkıyı bu mu söylüyomuş bende radyoda dinliyodum ne güzel diyodum