Nadide Sultan - Tek Kişilik - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nadide Sultan - Tek Kişilik
5
●
156
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Nadide Sultan - Tek Kişilik
12-12-2007, 02:30:08
#1
Erol
Üyeliği durduruldu
Hayatımda hiç bir şarkıyı 20-30 kez dinlememiştim.Çok güzel bi şarkı
[youtube]X2o078g6wQg[/youtube]
12-12-2007, 02:31:10
#2
TRN
Sen şarkıyı mı dinliyon gacıyı mı izliyon lén
12-12-2007, 02:32:10
#3
Sabri
nadide gerçekten mükemmel olmuş.
12-12-2007, 02:32:32
#4
Erol
Üyeliği durduruldu
yok olm töbe töbe, şarkıyı dinliyorm tabikide
12-12-2007, 03:40:54
#5
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bu saatte sadece şarkıyı dinle zaten
12-12-2007, 15:46:59
#6
DarkRhyme
Üyeliği durduruldu
bu şarkıyı bu mu söylüyomuş
bende radyoda dinliyodum ne güzel diyodum
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler