• 16-05-2013, 14:14:22
    #2
    "O Neydi Beee" kısmı süper
  • 16-05-2013, 14:38:52
    #3
    YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "O Neydi Beee" kısmı süper
    Legraaaaaaand la ne yiyooooon kısmında kendimden geçtim ben
  • 16-05-2013, 14:59:27
    #4
    Teşekkürler, güzeldi. Çok düşünmeden gülmek istiyor insan bazen. Bu tip zeka mahsulü şeyler de yetiyor buna işte.
    Dur şu "Sütü Seven Kampyoncu"yu bulayım tekrar. Aklıma düşürdün bak.
  • 16-05-2013, 15:11:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    O neydi beee kısmına koptum ya ...
  • 16-05-2013, 15:22:44
    #6
    adamlarda iyi kulak varmış
  • 16-05-2013, 15:26:20
    #7
    O neydi beeeee
  • 16-05-2013, 15:37:43
    #8
    Karga ne yaaa
  • 16-05-2013, 18:42:43
    #9
    Bende çözemedim bunu yazanın nasıl bi kulağı var