Nasıl Maçtır Bu Böyle :D :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nasıl Maçtır Bu Böyle :D :D
25
●
731
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Nasıl Maçtır Bu Böyle :D :D
1
2
3
04-05-2013, 17:41:06
#1
MaFia
Bir üst lige çıkması için +12 averaja ihtiyacı olan 44 Malatyaspor, Yurtbaşı Bld. karşısında 1-17 macı bitirdi
not : Konu Belki Yanlıs yerdedir bilemedim
yorumlara bakınız komedi
Tıkla
04-05-2013, 17:41:48
#2
Fear
Üyeliği durduruldu
Şike ve böylelikle üst lige çıktı.
04-05-2013, 17:42:35
#3
Softurk
Üyeliği durduruldu
Şikeciler sizi
04-05-2013, 17:43:34
#4
Misafir
45 dakada 3 gol olmuş
fake
04-05-2013, 17:48:05
#5
YavuzTR
Nasıl açıklayabilir kulüp yöneticileri bunu acaba
04-05-2013, 17:50:22
#6
xFactoria
mahalle maçında bu kadar gol yemiyorduk.
04-05-2013, 17:54:10
#7
HKND
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
5-8 gol atarsında 17 gol neyin nesi bu kadarda belli edilmez ki kardeşim
04-05-2013, 17:54:11
#8
ismail
özeti var mı acaba?
04-05-2013, 18:00:26
#9
SwarTLine
mackolikte biri yorum yapmıs : alt oynadım 6 ya bölüyorum yine alt olmadı beyin felçi geçiriyorum şuann
hahaha
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler