• 04-05-2013, 17:41:06
    #1
    Bir üst lige çıkması için +12 averaja ihtiyacı olan 44 Malatyaspor, Yurtbaşı Bld. karşısında 1-17 macı bitirdi



    not : Konu Belki Yanlıs yerdedir bilemedim yorumlara bakınız komedi

    Tıkla
  • 04-05-2013, 17:41:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Şike ve böylelikle üst lige çıktı.
  • 04-05-2013, 17:42:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Şikeciler sizi
  • 04-05-2013, 17:43:34
    #4
    45 dakada 3 gol olmuş fake
  • 04-05-2013, 17:48:05
    #5
    Nasıl açıklayabilir kulüp yöneticileri bunu acaba
  • 04-05-2013, 17:50:22
    #6
    mahalle maçında bu kadar gol yemiyorduk.
  • 04-05-2013, 17:54:10
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    5-8 gol atarsında 17 gol neyin nesi bu kadarda belli edilmez ki kardeşim
  • 04-05-2013, 17:54:11
    #8
    özeti var mı acaba?
  • 04-05-2013, 18:00:26
    #9
    mackolikte biri yorum yapmıs : alt oynadım 6 ya bölüyorum yine alt olmadı beyin felçi geçiriyorum şuann hahaha