• 03-05-2013, 14:36:11
    #1


    herkeşe benden çay. Şakire yok.
  • 03-05-2013, 14:40:46
    #2
    O kadar parayı ne yapacaksın.
    Sen bence hiç çalışma yılda bir böyle bir kupon yapsan yeter sana.
  • 03-05-2013, 14:49:55
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu kuponla zengin olursan bizi de unutma hocam
  • 03-05-2013, 14:50:08
    #4
    http://www.youtube.com/watch?v=1TF25SXWhGA


    Çay bize var dimi?
  • 03-05-2013, 14:50:47
    #5
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    herkeşe benden çay. Şakire yok.
    daha önce oynadığında kazandığın 20 kuruşu bitiremedik bide 4 kuruşmu veriyon üstüne
  • 03-05-2013, 18:22:50
    #6
    hocam karınızın 4'de 1'i benim olacak ona göre
  • 03-05-2013, 18:25:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    her gün 4 kuruş kâr etseniz bu 30 günde 120 kuruş 1440 kuruş eder. Güzel para
  • 03-05-2013, 18:59:50
    #8
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her gün 4 kuruş kâr etseniz bu 30 günde 120 kuruş 1440 kuruş eder. Güzel para
    Muhasebeci arıyordum aylık 120 kuruşun %3'ünü vereyim size buyurun muhasebecim olun.