• 29-04-2013, 16:22:09
    #2
    Duman değil bu?
  • 29-04-2013, 16:52:41
    #3
    Benjamin Breeg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duman değil bu?
    Eğlence amaçlı yapılmıştır. Dumanın değildir.
    Sanatçı; otuzbirciplayboy (incisözlük)
    Montaj; synaX:Lecter (Donanım Haber - Konu dışı)
  • 29-04-2013, 16:54:52
    #4
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğlence amaçlı yapılmıştır. Dumanın değildir.
    Sanatçı; otuzbirciplayboy (incisözlük)
    Montaj; synaX:Lecter (Donanım Haber - Konu dışı)
    Anladım, şaşırdım ben de teşekkürler bilgilendirme için
  • 29-04-2013, 21:44:40
    #5
    video silinmiş mi?
  • 30-04-2013, 01:39:22
    #6
    Muzaffer01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    video silinmiş mi?
    Youtubedan açarak izleyebilirsiniz.
  • 30-04-2013, 01:54:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Video silinmiş fakat youtube'den izliyorum.
  • 30-04-2013, 02:03:13
    #8
    muyap r10 nu engelemişmi? bireysel sitelerden videoların hepini engeleyebiliyomu :S
  • 30-04-2013, 02:24:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğlence amaçlı yapılmıştır. Dumanın değildir.
    Sanatçı; otuzbirciplayboy (incisözlük)
    Montaj; synaX:Lecter (Donanım Haber - Konu dışı)
    Sansürle şu nicki arkadaş.