• 28-04-2013, 20:23:22
    #1
    Bütün ümidim gençliktedir
    Facebook sayfalarında gördüğüm, çok güldüğüm ve arşivlediğim resimleri ve karikatürleri paylaşmak istedim. En sıkkın zamanımda bile keyfimi yerine getirdiler



    -------------------------------------------------------























  • 28-04-2013, 20:24:32
    #2
    Güzelmiş, eyvallah.
  • 28-04-2013, 21:02:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ilk karikatür zaten yılların efsanesi olmuş durumda
  • 28-04-2013, 21:04:01
    #4
    fena 1. resim
  • 28-04-2013, 21:41:40
    #5
    Hepsi harika

    Teşekkürler..
  • 28-04-2013, 22:57:18
    #6
    hepside 10 numara hocam
  • 21-01-2014, 21:28:41
    #7
    Bütün ümidim gençliktedir


    Hala içki insanı güzelleştirir diyor musunuz :
  • 23-01-2014, 17:25:54
    #8
    Güzelmiş
  • 24-01-2014, 21:31:39
    #9
    ben niye gülemedim yaf