Bu terstte bir işlik var.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu terstte bir işlik var..
8
●
444
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Bu terstte bir işlik var..
24-04-2013, 22:41:18
#1
Fear
Üyeliği durduruldu
24-04-2013, 22:44:52
#2
KheizLech
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ölümü doğmuş nasıl olmuş tövbe estf.
24-04-2013, 22:46:27
#3
Homer
Ana karnındayken ölmüştür
26-04-2013, 22:02:00
#4
Antocio
OmerTutasi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ana karnındayken ölmüştür
O zaman doğum tarihi olmazdı
26-04-2013, 22:16:27
#5
KaRNeC
Komik değil de belki taş ustası yanlışlık yapmıştır.
Ama bunu dikkat edip bulan arkadaşa da tebrikler doğrusu
28-04-2013, 19:12:12
#6
LordHaseky
Gülmedim diyenler?
28-04-2013, 19:29:01
#7
AsmA
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Anlamadım Demiyonda
Gülmedim Diyon
Bunu Yazan Mermerci Kör Oldu.
28-04-2013, 19:57:37
#8
yugocu
ahaha
aynen ya çok güldüm ama
28-04-2013, 20:04:08
#9
beachturk
doğarken ölmüş =)
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler