Suarez rakibini ısırdı :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Suarez rakibini ısırdı :D
7
●
268
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Suarez rakibini ısırdı :D
22-04-2013, 09:23:54
#1
dogaatac
Üyeliği durduruldu
Pazar günkü Chelsea maçında Suarez İvanovic'i ısırdı
Koltukta uyuklarken görmüştüm bende
http://www.youtube.com/watch?v=e85J8RQruk4
22-04-2013, 09:25:29
#2
CeRo
Bu adam bomba ya geçende de rakibinin fazlalığını tutmuştu
ondan öncede birine yumruk attı
22-04-2013, 09:31:36
#3
Voli
Acayip adam ya Balotelli ile aynı takımda olsaydı çok iyi ikili olurdular
22-04-2013, 09:56:10
#4
CeRo
Voli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Acayip adam ya Balotelli ile aynı takımda olsaydı çok iyi ikili olurdular
yok hocam suarez balotelli ye birşey yaparsa kötü olur mazAllah balotelli 3 bacak
22-04-2013, 12:34:19
#5
yuri1907
Hannibal
22-04-2013, 15:12:54
#6
duskorc
İbrahiçoviç i de öpmüşler
http://www.youtube.com/watch?v=ZdHQmPbcpyQ
22-04-2013, 15:15:12
#7
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
duskorc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İbrahiçoviç i de öpmüşler
http://www.youtube.com/watch?v=ZdHQmPbcpyQ
Ilık dakikalar
22-04-2013, 15:50:34
#8
Berkay
duskorc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İbrahiçoviç i de öpmüşler
http://www.youtube.com/watch?v=ZdHQmPbcpyQ
Ahahahhaha fena güldüm.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler