• 18-04-2013, 22:45:14
    #1
    güzel anlatışmış ama söylemeden edemiyecegim 20 senedir aynı halı

  • 18-04-2013, 22:53:36
    #2
    Duygulandım.
  • 18-04-2013, 22:57:36
    #3
    Maziye döndüm.
  • 19-04-2013, 00:47:05
    #4
    Eskiden daha güzeldi be.
  • 19-04-2013, 00:59:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hiçbir şekilde eşdeğer değildir bu 2 resim.
    1- resimdeki video kamera'nın optik zoom'u o cep telefonunda mevcut değil
    2- resimdeki kamera'nın çözünürlüğü o ceptelefonunda mevcut değil (min 25 MP)
    3- resimdeki casio saatin yerini hiçbirşey tutamaz
    4- resimdeki walkman'in çaldığı kasetlerdeki ses çözünürlüğü ve kalitesi bugünkü mp3'lere bin flac formatına yüz basar.

    özetle: herşeyin dijitalleşmesi (sayısallaşması) ucuzluğu beraberinde getirir ancak analog sistemler her zaman en kaliteli hizmeti sağlar, ama fiyatı pahalıdır