• 30-11-2007, 17:57:43
    #1
    [YOUTUBE]0Hqzbn0cQyQ[/YOUTUBE]


    yok abi olmaz böyle bişey yaa
  • 30-11-2007, 18:08:14
    #2
    Yaw bir insanın kalbi bu kadarmı temiz olur.Daha bir kaç saat evvel bu mevzu aklıma gelmişti ahan şimdi karşımda

    Ne mubarek adamım beee
  • 30-11-2007, 18:10:37
    #3
    kenantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaw bir insanın kalbi bu kadarmı temiz olur.Daha bir kaç saat evvel bu mevzu aklıma gelmişti ahan şimdi karşımda

    Ne mubarek adamım beee
    Temiz olsa gerek
  • 30-11-2007, 18:35:09
    #4
    adam ne fındıklar kırıyormuş
  • 30-11-2007, 18:38:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Oha Geçmi$ olsun
  • 30-11-2007, 19:09:56
    #6
    oha yani duruma bak ya evli barklı adam çocukları var hemşirelerle kırıştır :d
  • 30-11-2007, 19:14:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    10 yıldır evliyiz, 10 yılda duymadığım sözleri 1 ayda duydum
  • 30-11-2007, 19:18:32
    #8
    ilk izlediğimde çatladım gülmekten
  • 30-11-2007, 19:49:54
    #9
    Bu yayını canlı olarak dinlemiştim. gülerken karnıma ağrılar girdi. Adamın yerinde olmak istemezdim.