Çapkın Doktorun Acı Sonu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çapkın Doktorun Acı Sonu
14
●
426
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Çapkın Doktorun Acı Sonu
1
2
30-11-2007, 17:57:43
#1
kubilay
[YOUTUBE]0Hqzbn0cQyQ[/YOUTUBE]
yok abi olmaz böyle bişey yaa
30-11-2007, 18:08:14
#2
kenantr
Yaw bir insanın kalbi bu kadarmı temiz olur.Daha bir kaç saat evvel bu mevzu aklıma gelmişti ahan şimdi karşımda
Ne mubarek adamım beee
30-11-2007, 18:10:37
#3
sergenyapim
kenantr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yaw bir insanın kalbi bu kadarmı temiz olur.Daha bir kaç saat evvel bu mevzu aklıma gelmişti ahan şimdi karşımda
Ne mubarek adamım beee
Temiz olsa gerek
30-11-2007, 18:35:09
#4
triangle
adam ne fındıklar kırıyormuş
30-11-2007, 18:38:39
#5
MurderDolls
Üyeliği durduruldu
Oha
Geçmi$ olsun
30-11-2007, 19:09:56
#6
teenesil
oha yani duruma bak ya evli barklı adam çocukları var hemşirelerle kırıştır
:d
30-11-2007, 19:14:48
#7
pigeontechs
Üyeliği durduruldu
10 yıldır evliyiz, 10 yılda duymadığım sözleri 1 ayda duydum
30-11-2007, 19:18:32
#8
kubilay
ilk izlediğimde çatladım gülmekten
30-11-2007, 19:49:54
#9
mirturk
Bu yayını canlı olarak dinlemiştim. gülerken karnıma ağrılar girdi. Adamın yerinde olmak istemezdim.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler