• 25-11-2007, 10:46:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bir reklamcılık harikası

    [yt]HWbQknaBxag[/yt]
  • 25-11-2007, 10:52:54
    #2
    Sanırım yayınlanan ülkede Rekabet ve reklam kanunları işlemiyor, çok ince düşünülmüş zekice.
  • 25-11-2007, 10:56:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yok zaten yasaklanmış bir reklam
  • 25-11-2007, 10:56:31
    #4
    Misafir
    Ne Akıl Ama
  • 25-11-2007, 10:58:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Çok önceden izlemiştim güzel reklam. Bence bunu pepsi firması yapmamıştır ya . Sırf böyle spekülasyon olsun diye birisi çekmiştir. Sonrada yayınlamıştır. Ama güzel reklam
  • 25-11-2007, 13:40:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    çok iyi düşünülmüş bir reklam,şu reklamlardaki yaratıcılığa bazen hayran kalıyorum
  • 25-11-2007, 13:49:45
    #7
    Tuttum bu reklamı =)
  • 25-11-2007, 13:52:49
    #8
    çok güzeL bi rekLam
  • 25-11-2007, 14:22:21
    #9
    pepsi nin bu reklamı çok iyidir.

    [YOUTUBE]eXGplcXr2Jk[/YOUTUBE]
    [YOUTUBE]oWh6sSl_5Is[/YOUTUBE]
    [YOUTUBE]K00RVERwaj8[/YOUTUBE]