Pepsi Coca Cola'yı döver! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Pepsi Coca Cola'yı döver!
11
●
447
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Pepsi Coca Cola'yı döver!
1
2
25-11-2007, 10:46:56
#1
leet
Üyeliği durduruldu
Bir reklamcılık harikası
[yt]HWbQknaBxag[/yt]
25-11-2007, 10:52:54
#2
odin
Sanırım yayınlanan ülkede Rekabet ve reklam kanunları işlemiyor, çok ince düşünülmüş zekice.
25-11-2007, 10:56:14
#3
leet
Üyeliği durduruldu
Yok zaten yasaklanmış bir reklam
25-11-2007, 10:56:31
#4
TheKanka
Misafir
Ne Akıl Ama
25-11-2007, 10:58:47
#5
SNaRe
Üyeliği durduruldu
Çok önceden izlemiştim güzel reklam. Bence bunu pepsi firması yapmamıştır ya . Sırf böyle spekülasyon olsun diye birisi çekmiştir. Sonrada yayınlamıştır. Ama güzel reklam
25-11-2007, 13:40:41
#6
TReX
Üyeliği durduruldu
çok iyi düşünülmüş bir reklam,şu reklamlardaki yaratıcılığa bazen hayran kalıyorum
25-11-2007, 13:49:45
#7
Varista
Tuttum bu reklamı =)
25-11-2007, 13:52:49
#8
HoST13
çok güzeL bi rekLam
25-11-2007, 14:22:21
#9
vlvx
pepsi nin bu reklamı çok iyidir.
[YOUTUBE]eXGplcXr2Jk[/YOUTUBE]
[YOUTUBE]oWh6sSl_5Is[/YOUTUBE]
[YOUTUBE]K00RVERwaj8[/YOUTUBE]
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler