• 23-03-2013, 22:18:24
    #1
    Marco D Alessandro isimli futbolcu bir arkadaşa bakıp çıkmış.

  • 23-03-2013, 22:22:32
    #2
    heheheheheh çok iyi
  • 23-03-2013, 22:27:15
    #3
    :d :d :d
  • 23-03-2013, 22:31:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kopanzi ya
  • 23-03-2013, 22:34:33
    #5
    Barba daha enteresan, adam 1. dakikada kırmızı yemiş
  • 23-03-2013, 22:35:48
    #6
    kırmızı kartlara bakılırsa herkes bı arkadaşa bakıp cıkmaya gelmış
  • 23-03-2013, 22:36:09
    #7
    alihanca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Barba daha enteresan, adam 1. dakikada kırmızı yemiş
    o zaten ayrı bir boyutta yaşıyor
  • 23-03-2013, 22:39:40
    #8
    Ahahah ilk dakika kırmızı yiyen adam daha komik girdiği gibi geri çıkıyor eli ayağı rahat durmadı demekki
  • 23-03-2013, 22:41:12
    #9
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahahah ilk dakika kırmızı yiyen adam daha komik girdiği gibi geri çıkıyor eli ayağı rahat durmadı demekki
    belki tuvaletini yapmayı unutmuştur. hemen kötü düşünmeyin