• 09-09-2007, 19:42:18
    #55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm alayım..
  • 10-09-2007, 23:22:10
    #56
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    pm alayım merak ettim nedir bu?
  • 11-09-2007, 09:54:04
    #57
    eger subdomain olarak o konu gibi birşey düşünüyorsan, kendini riske atma derim...
  • 11-09-2007, 18:23:53
    #58
    ö.m alabilirmiyim
  • 11-09-2007, 18:37:22
    #59
    detaylı pm alabilir miyim bende... katılmak isterim..
  • 11-09-2007, 21:33:27
    #60
    pm alabilir miyim...
  • 11-09-2007, 21:47:11
    #61
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar tum herkese pm ile bilgi verilmistir.Sistemin bitmesine cok az kaldi.Artik pm istemeyiniz.10 kisi secilecek ve para kazanmaya baslayacaklar.Herkese kolay gelsin.
  • 11-09-2007, 22:15:05
    #62
    hocam buna çok ihtiyacım var bi pm de ben alayım üni. okuyom ek bi işe çok ihtiyacım var.
  • 11-09-2007, 23:37:34
    #63
    Üyeliği durduruldu
    bende alayım bari benimde para ihtiyacım var şimdilerde