• 02-06-2007, 12:55:52
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ileri seviye ingilizcem var ilgilenirsen profilimden msn e ekleyebilirsin
  • 18-02-2008, 22:30:18
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar belge isterler , yani sertifika =) Sertifikası olanlar bence müracat etsinler... Biliyorum demekle Türkiye'de pek bişey olunmuyor malesef.
  • 18-02-2008, 22:40:54
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HULKBABA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar belge isterler , yani sertifika =) Sertifikası olanlar bence müracat etsinler... Biliyorum demekle Türkiye'de pek bişey olunmuyor malesef.
    Bravo nasıl da hortlattınız konuyu (:
    25-05-2007, 02:52 PM
  • 18-02-2008, 22:43:11
    #13
    Yönetici onayı bekliyor
    Malesef...