• 12-10-2022, 23:14:32
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sadece eğitimin fiyatı üstat. diğer verdiklerim bonus ve fiyata etkileri yok.
    nitekim 2-3 işte kendini direk amorti eden bir kaynak sunduğumu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.
    Haklısın, haklısın, hiçbir şey bilmeyen için güzel fiyatta benim gibi az çok bilenler için biraz pahalı hani içerisine hediyelerin masrafını koyduysan bir revize yapabilirsin diye düşündüm
  • 12-10-2022, 23:35:55
    rdncgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısın, haklısın, hiçbir şey bilmeyen için güzel fiyatta benim gibi az çok bilenler için biraz pahalı hani içerisine hediyelerin masrafını koyduysan bir revize yapabilirsin diye düşündüm
    hediyelerin masrafını cebimden ödüyorum hocam eğitimin kapsamı da övünmek gibi olmasın da yeryüzünde bulamayacağınız şeyler.
    sizin gibi az çok bildiğiyle girip aslında hiçbirşey bilmiyormuşum diyen sayısız katılımcımız var.

    yine belirtiyorum bunlar övünmek değil sunduğum şeyin arkasında durduğum güvene dayanıyor.
  • 12-10-2022, 23:42:00
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hediyelerin masrafını cebimden ödüyorum hocam eğitimin kapsamı da övünmek gibi olmasın da yeryüzünde bulamayacağınız şeyler.
    sizin gibi az çok bildiğiyle girip aslında hiçbirşey bilmiyormuşum diyen sayısız katılımcımız var.

    yine belirtiyorum bunlar övünmek değil sunduğum şeyin arkasında durduğum güvene dayanıyor.
    Övünebilirsin dostum ben bionluk üzerinden biliyorum seni. Wordpressi bilirim ama hız optimizasyonu konusunda pek iyi değilim. Eklentiler ile genelde bir şekilde halletmeye çalışırım ama bi yerde kod bilgisi olmayınca tıkanıp kalıyorum. r10 da da görünce şöyle uygunsa alıp incelemeyi düşündüm. Dursun buralarda yorumum döner alırım belki.
  • 12-10-2022, 23:54:01
    rdncgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Övünebilirsin dostum ben bionluk üzerinden biliyorum seni. Wordpressi bilirim ama hız optimizasyonu konusunda pek iyi değilim. Eklentiler ile genelde bir şekilde halletmeye çalışırım ama bi yerde kod bilgisi olmayınca tıkanıp kalıyorum. r10 da da görünce şöyle uygunsa alıp incelemeyi düşündüm. Dursun buralarda yorumum döner alırım belki.
    evet bionlukta güzel kazançlara ulaştım ama müşteriyle platform dışında görüşememe olayı çok canımı sıktı. o yüzden bıraktım o tarafları
    ne zaman isterseniz buradayım üstat
    • rdncgr
    rdncgr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-10-2022, 09:07:39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    takipteyim yorumları okuyup almayı düşünüyorum
  • 13-10-2022, 12:51:50
    onrklcrsln61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takipteyim yorumları okuyup almayı düşünüyorum
    tabi hocam
  • 14-10-2022, 11:48:08
    Sipariş oluşturuldu izleyip bakacagız
  • 14-10-2022, 12:43:59
    dursunyartasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sipariş oluşturuldu izleyip bakacagız
    siparişiniz tamamlanmış üstat giriş bilgileriniz tarafınıza iletildi
  • 14-10-2022, 13:06:39
    bilgi rica ediyorum