rdncgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Övünebilirsin dostum ben bionluk üzerinden biliyorum seni. Wordpressi bilirim ama hız optimizasyonu konusunda pek iyi değilim. Eklentiler ile genelde bir şekilde halletmeye çalışırım ama bi yerde kod bilgisi olmayınca tıkanıp kalıyorum. r10 da da görünce şöyle uygunsa alıp incelemeyi düşündüm. Dursun buralarda yorumum döner alırım belki.
evet bionlukta güzel kazançlara ulaştım ama müşteriyle platform dışında görüşememe olayı çok canımı sıktı. o yüzden bıraktım o tarafları
ne zaman isterseniz buradayım üstat