Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hediyelerin masrafını cebimden ödüyorum hocam eğitimin kapsamı da övünmek gibi olmasın da yeryüzünde bulamayacağınız şeyler.
sizin gibi az çok bildiğiyle girip aslında hiçbirşey bilmiyormuşum diyen sayısız katılımcımız var.

yine belirtiyorum bunlar övünmek değil sunduğum şeyin arkasında durduğum güvene dayanıyor.
Övünebilirsin dostum ben bionluk üzerinden biliyorum seni. Wordpressi bilirim ama hız optimizasyonu konusunda pek iyi değilim. Eklentiler ile genelde bir şekilde halletmeye çalışırım ama bi yerde kod bilgisi olmayınca tıkanıp kalıyorum. r10 da da görünce şöyle uygunsa alıp incelemeyi düşündüm. Dursun buralarda yorumum döner alırım belki.