• 06-05-2008, 00:40:20
    #64
    phpcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye sadece 25k üzeri hocam, onu anlamadık

    komisyon oranı artsın diye
  • 06-05-2008, 00:40:29
    #65
    Üyeliği durduruldu
    cahveci güzel bir uygulama teşekkürler senin sayende millet hayır görüyo demek isterdim ama diyemiyorum zaten 10k 25k sitesi olan adam muhakkak kazanıyo iyi bir iş yapıcaksan doğru dürüst hiti olmayan insanlara yap adamlar birşeyler kazansınlar.
  • 06-05-2008, 00:47:29
    #66
    Üyeliği durduruldu
    akales11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yavs kızmayın ama aramalardan iyi kazanmak için benim bir yöntemim var onu anlatayımda bunu öğrenemeynler bunla idare etsinler
    Şimdi çok kazandıran bazı kelimeler var örn:car hire
    arama kutusu normalde boş olur ziyaretçi oraya istediğini yazar aratır
    Ancak siz arama kutusuna car hire yazacksınız kullanıcı ara dediğinde car hire le alakalı haliyle yüksek kazanç getiren reklamalr çıkaçak
    Birincisi ban sebebi olabilir, ikincisi oyle aratıp, sponsor linklere tıklaması gerekecek ve oda zor.

    bymetanet +1905
  • 06-05-2008, 01:00:19
    #67
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bu nasıl iş ya anlatacaksan anlat madem yoksa insan kaynakları bölümüne aç konuyu 10k idi 25 k oldu
  • 06-05-2008, 01:27:09
    #68
    khanja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu nasıl iş ya anlatacaksan anlat madem yoksa insan kaynakları bölümüne aç konuyu 10k idi 25 k oldu
    enflasyona uğradı sanırım

    arkadaş konu rağbet görünce pirim yapmış
  • 06-05-2008, 01:45:26
    #69
    Böyle kısıtlamalı paylaşımlar yerine genel paylaşım yapılsa herkese yararı olmaz mı diye düşünüyor insan
  • 06-05-2008, 16:48:24
    #70
    Üyeliği durduruldu
    bu işi açıklayın artık merak ettim ben
  • 06-05-2008, 21:38:22
    #71
    Üyeliği durduruldu
    paylasımın anlamı yok benim özel bi emeğim var ve 9 aydır calıstıgım bir proje bu yani anlatmayla olacak bir olay değil 25k alıyorum cunku fazla kişiye yapamıyorum
  • 06-05-2008, 22:50:59
    #72
    Üyeliği durduruldu
    herşeyi çözdümde senin kendi elinle yaptığın bölümü yapamam ben orda da devreye sen giriyorsun