• 20-10-2014, 21:39:17
    #37
    arkadaşla görüşme yaptık, çalışma yaptırmayı düşünüyorum
  • 21-10-2014, 10:02:47
    #38
    RedorBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşla görüşme yaptık, çalışma yaptırmayı düşünüyorum
    teşekkürler.
  • 21-10-2014, 10:36:52
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çalısma yaptirildi ilgili bır arkadas tesekkur ederım sımdıden kendısıne
  • 22-10-2014, 15:52:57
    #40
    teşekkürler. hayırlı olsun.
  • 23-10-2014, 00:25:06
    #41
    Arkadaşla skypede görüştüm ilgili bir insan teşekkürler.
  • 23-10-2014, 15:29:25
    #42
    teşekkürler.
  • 23-10-2014, 23:11:09
    #43
    R10'da bilgisiyle iş yapan ender arkadaşlardan. Mutevazı kişiliğini işine de yansıtmış. Adsense için desteğe ihtiyacı olanlara hararetle tavsiye ederim.
    Teşekkürler Ahmet bey.
  • 23-10-2014, 23:45:13
    #44
    Ücreti pm alabilirmiyim
  • 25-10-2014, 12:14:22
    #45
    anidengelirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'da bilgisiyle iş yapan ender arkadaşlardan. Mutevazı kişiliğini işine de yansıtmış. Adsense için desteğe ihtiyacı olanlara hararetle tavsiye ederim.
    Teşekkürler Ahmet bey.
    çok teşekkürler.

    emirhan26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücreti pm alabilirmiyim

    gönderilmiştir.