• 08-01-2008, 17:45:17
    #10
    geçmiş olsun arkadaş.
  • 08-01-2008, 18:16:09
    #11
    Üyeliği durduruldu
    jaja123456 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üye banlanmış teşekkürler
    hım forumdan uzaklaştırılması iyi olmuştur umarım birdaha böyle birşey yapmaz

    tekrar geçmiş olsun arkadaşım

    saygılar...
  • 08-01-2008, 18:29:57
    #12
    Üyeliği durduruldu
    lutfen isi yapmadan once ucretin yarisini isteyin kaliteli adamlar zaten gozunu kirpmadan verecektir..
  • 08-01-2008, 18:32:00
    #13
    orumcek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lutfen isi yapmadan once ucretin yarisini isteyin kaliteli adamlar zaten gozunu kirpmadan verecektir..
    kimi veriyo, kimi güvenemiyo, kimide böyle cuma akşamına geliyo
  • 08-01-2008, 19:31:54
    #14
    Geçmiş olsun.
    *********** kişiyi aramızdan uzaklaştırdığın içinde teşekkürler.
  • 08-01-2008, 20:36:14
    #15
    Üyeliği durduruldu
    1000konu acip kaziklanmak cidden kötü birsey:S gecmis olsun..

    post attigin siteyi pmlermisn bi..bu ismi biryerden hatirliyorum:S
  • 08-01-2008, 20:57:45
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Onalara denecek tek sey yazıklar olsun abı yazık ya yazıkkk
  • 08-01-2008, 21:09:25
    #17
    bu adam gelir başka bir nickle tekrar üye olur, dpdeki gibi ip'yi banlıyormu r10..
  • 08-01-2008, 22:16:01
    #18
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsn kardeşim..