• 20-10-2007, 00:10:44
    #46
    PM'leri henüz yolladım..
  • 22-10-2007, 23:23:49
    #47
    Lİnk alımları devam ediyor..
  • 22-10-2007, 23:42:02
    #48
    rica etsem bir pm de ben alabilirmiyim...
  • 23-10-2007, 13:24:21
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir pm de ben alabilirmiyim?
  • 23-10-2007, 13:35:05
    #50
    Pr8 ve pr7 bana da pm gönderirsen sevinirim.
  • 23-10-2007, 13:39:23
    #51
    bende pm alabilirmiyim... tesekkürler
  • 23-10-2007, 13:52:06
    #52
    Pr8 , pr7 Pm yoLLar misin AdresLeri.
    +
    ßide Msn Adresini Rica Edim.
  • 23-10-2007, 14:05:13
    #53
    pm alabilrimiyim
  • 23-10-2007, 14:31:09
    #54
    Üyeliği durduruldu
    pr 7 ve 8 için pm alabilirmiyim.