• 11-10-2007, 20:49:14
    #19
    admin@nevruzbaba.com ulaşırsanız bekliyorum iyi günler...
  • 11-10-2007, 22:19:33
    #20
    1 Adet pr8 alınmıştır. pr9 darısına varmı Dekan pr9
  • 11-10-2007, 22:26:57
    #21
    hehe çalışmalarımız sürüyor ama sanmıyorum o kadar da değil
  • 11-10-2007, 22:30:19
    #22
    Efsane020 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admin@nevruzbaba.com ulaşırsanız bekliyorum iyi günler...
    ekledim..
    .
    .
  • 11-10-2007, 23:18:15
    #23
    pm alabilrmiyim.
  • 11-10-2007, 23:23:01
    #24
    maşallah yaa fiyatlar bir askeri ücretle calısana neredeyse eşdeğer tebrikler güzel işler çıkarıyordun DEKAN
  • 11-10-2007, 23:39:04
    #25
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim?
  • 11-10-2007, 23:40:07
    #26
    fredick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebrikler güzel işler çıkarıyordun DEKAN
    Laf sokma amacını anlayamadım
  • 12-10-2007, 14:18:11
    #27
    PM alabilirmiyim siteler hakkında.