Benim domainim 6 aylik iki aydir kapali bir domaindi yaklasik 10 gün önce gene aktiv ettim.
Yeni subdomainlerde var onlarda bir haftalik ben bu siteye ve subdomainlerine suan link alirsam bana tehlikesi nedir veya faydasi.
Her ayri subdomain yeni bir domain olarakmi algilanir yoksa alti aylik olan domainim gibi eski sayilirmi.
Tüm yorum yapacak kisilere simdiden tesekkürler