• 16-08-2010, 23:14:58
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    Öncelikle ödeme hakkında bir açıklama yapayım.
    Bu aralar gerçekten bütçe olarak sıkıntıdayım. Ödemeleri ayın 27 ila 30u gibi yapacağım. Şimdiden bu şekilde ödeme kabul edip yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler.
    Ödeme tercihim işbank , yapıkredi ,misli ,bilyoner pmlerde ödeme bilgisi nerelere veriniz.

    Pr 3 üstü sitelerden sadece 1 aylık alım yapacağım.Düşündüğüm fiyatlar aşağıdadır. Toplam 10 kişiden alacağım.
    pr3 için 1 aylık 10 tl
    pr4 için 1 aylık 15 tl

    Pm atanlar lütfen konuya pm attım diye yazsınlar.
  • 17-08-2010, 19:12:59
    #2
    alisveris yapilmistir.. tesekkurler...
  • 17-08-2010, 19:16:20
    #3
    Pm gönderdim.
  • 17-08-2010, 20:38:51
    #4
    pm lere cevap veriyorum ancak lütfen konuya pm atım diye yazınız.
  • 17-08-2010, 21:24:44
    #5
    pm attım
  • 17-08-2010, 21:36:44
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm attım