• 27-04-2010, 20:55:46
    #28
    Bazıları ne demek istediğimi anlamamış.
    Şöyle açıklayayım, zuperoyun.com sitesi benim sitemdir. Konuyu açan arkadaş benden satın almıştır daha doğrusu almak istemiştir. Fakat ödemeyi Mayıs başı, Nisan sonu gibi yapabilirim demiştir. Bende o zamana kadar admin paneli şifresini verdim sen o sırada oyun eklersin ödemeyi yapınca domain, ftp bilgilerini veririm dedim. Arkadaş bu arada siteye link almış, yani sizlerle ticaret yapmış. Eğer arkadaş ödemeyi yapmazsa ben o linkleri kaldırmak zorundayım. Kısacası olay bu.
  • 27-04-2010, 21:47:58
    #29
    Biz ne yapacağız bu durumda? Şifre verirken her ihtimal düşünülmeli, ben hiçbir türlü mağdur durumda kalmam onu belirtiyim ben ücreti yatırdım ve siteye eklendi, gerisi benim sorunum olmaz maalesef ki ve linkim süresinden önce kalkarsa, başka sorunlar da ortaya çıkabilir.
  • 27-04-2010, 21:54:59
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Sorun yok arkadaş ile anlaşıldı linkler hiç bir şekilde aksaklığa uğramıcaktır
  • 27-04-2010, 22:14:23
    #31
    pm alayım
  • 27-04-2010, 22:43:00
    #32
    Arkadaşlar, ben sadece bilgilendireyim istedim sizleri. Link alındığından sonradan haberim oldu. Arkadaş bana hafta sonu ödeme yapacak. Zaten siteyi almasa bile başka siteleri var, sizi zor durumda bırakmaz onlara alır linkleri. Tek amacım bir şey olursa zan altında kalmamak.
  • 27-04-2010, 22:44:43
    #33
    site ile pm lütfen.
  • 27-04-2010, 22:54:22
    #34
    Üyeliği durduruldu
    satış yok hocam bitti satış pm istemezseniz link alan arkadaşlarada bilgilendirme yollandı aynı değerde daha kaliteli bir siteye ekledim extradan pr4 bir oyun sitesinede bu sorun yaşattığım için ücretsiz ekledim
  • 06-05-2010, 06:26:12
    #35
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/1060964842-post605.html
  • 07-05-2010, 02:28:34
    #36
    Bu adam daha doğrusu neo nickli Seyhan Gürsoy isimli şahsiyet dolandırıcının önde gidenir. Forumda Seyhan Gürsoy olarak ararsanız görürsünüz. Ticaret ahlakı denen bir şey yoktur. İyiki baştaki açıklamayı yazmışım, yoksa benimde adım lekelenirdi. Benim siteyi 4 ay bahane üretme safhasından sonra almadı. Adam herahlde pes edip domaini geçirmemi bekledi ama çok bekler. Habire bahane bahane. Şimdide başka bir arkadaşı dolandırmış. Haberiniz olsun. Ayrıca kendisi Bulgaristanda okuduğu için bulunmaz edilmez sanıyor (kendisi aynen böyle birine yazmış r10 dan ) ama size facebook adresinide vereyim buyrun http://www.facebook.com/#!/profile.p...93.67692200..1

    Benim siteyi almama bahanesi ise; sen r10 a siteyi satmadım yazdın, ben artık bu site ile ticaret yapamam kusura bakma Halbuki ondan 2 gün önce yani ben bunları yazdığım zaman bile tamam alıcam diyordu Dedim nasıl yani, ben ora site satılmıştır yazarım olay çözülür, cevap bile veremedi