• 02-03-2010, 04:57:31
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    konu linki ile birlikte pm lütfen
  • 02-03-2010, 08:46:57
    #11
    P.M Atarmısın.
  • 02-03-2010, 09:09:02
    #12
    pm lütfen
  • 02-03-2010, 09:54:22
    #13
    Bilgileri alabilirmiyim.
  • 02-03-2010, 11:13:26
    #14
    pm atarmısın...
  • 07-04-2010, 00:21:41
    #15
    pm lütfen
  • 07-04-2010, 18:27:38
    #16
    pm alabilir miyim
  • 07-04-2010, 18:59:30
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm alabilrmiyim
  • 07-04-2010, 19:58:48
    #18
    pm atar mısınız.