• 14-07-2009, 15:08:07
    #28
    pm kutunu temizle
  • 14-07-2009, 15:13:36
    #29
    pm atamıyorum posta girişiniz dolu diyor. pm ile iletişim adresinizi yollarsanız pr 2 alexa 416k blog için.
  • 14-07-2009, 15:42:13
    #30
    Devam ediyorsa alım, pm atayım.
  • 14-07-2009, 15:58:20
    #31
    pardon arkadaşlar aşırı yoğunluktan posta girişi kısa süreli dolu olabiliyor.Anlayışınız için teşekkür ediyorum devam ediyoruz..
  • 14-07-2009, 16:03:20
    #32
    Pm atıldı.
  • 14-07-2009, 16:04:50
    #33
    Arkadaşlar lütfen konudaki metine doldurupta mesaj atınız.
  • 14-07-2009, 20:06:22
    #34
    Pm gönderildi.
  • 14-07-2009, 20:20:34
    #35
    Olumlulara dönüş yapılıyor arkadaşlar anlayışınız için teşekkürler
  • 14-07-2009, 22:53:03
    #36
    bi adet link satıldı