• 22-03-2009, 19:27:40
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yanlışlıkla açıldı. Yönetici arkadaşlardan özür diliyorum. Konuyu silebilirler...
  • 23-03-2009, 13:04:46
    #2
    pm atarmısın.
  • 23-03-2009, 13:04:47
    #3
    pm atarmısın.