• 08-01-2009, 22:29:24
    #10
    pm attık atmasına da dönüş yok olumsuz da olsa bir tşk etmelisiniz bence...
  • 09-01-2009, 03:31:39
    #11
    arkadaşlar geç geri dönüş için kusura bakmayın... işten güçten anca fırsat bulduk... linkleri satın aldık ve bu site için bütçemiz doldu. gene de mesaj atan arkadaşların adreslerini ve sitelerini kontrol edip başka sitelerimiz için gerektiğinde daha sonra tekrardan irtibata geçebilmek için saklıyorum. teşekkürler tekrardan herkese