• 26-12-2008, 01:26:33
    #10
    Sen azıcık ingilizce bilseydin o sitenin içeriğini anlardın ve senin olduğu yalanını söylemezdin.

    Daha da önemlisi hecker değil hacker canım.
  • 26-12-2008, 01:27:05
    #11
    Hocam seninse nedir bu tepki? Gov ve pr7. İnsanlar elbette sorar.

    Sürekli alınıyor 50 100 herneyse 3 güne siliniyor.

    Mesajlar: 3
    iTrader Puanı: (0)
    iTrader Feedback: (0%)
    Rep puanı: -24

    İnsanla haklı yere soruyorlar.

    3 mesaj - 24 rap 0 i trade için fazla geniş bir ticaret olacak çünkü.
  • 26-12-2008, 01:29:17
    #12
    Üyeliği durduruldu
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam seninse nedir bu tepki? Gov ve pr7. İnsanlar elbette sorar.
    Sürekli alınıyor 50 100 herneyse 3 güne siliniyor.
    Mesajlar: 3
    iTrader Puanı: (0)
    iTrader Feedback: (0%)
    Rep puanı: -24
    İnsanla haklı yere soruyorlar.
    3 mesaj - 24 rap 0 i trade için fazla geniş bir ticaret olacak çünkü.
    tepkim mepkim yok kardesim boş ver emek verenler yesin zaman ile anlarlar nasılsa nasılsa bana adsensem yetiyor sorun degil
  • 26-12-2008, 01:30:58
    #13
    Üyeliği durduruldu
    CaLViN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen azıcık ingilizce bilseydin o sitenin içeriğini anlardın ve senin olduğu yalanını söylemezdin.
    Daha da önemlisi hecker değil hacker canım.
    sen daha iyi biliyorsun buyur sen sat daha neden uzatıyorsun ki gel baska nickle 1000 ytl ver bakalım girebiliyormusun sen yada bir baskası
  • 26-12-2008, 02:07:06
    #14
    Üyeliği durduruldu
    /gline lelonte61 kaybol! :P