• 30-09-2008, 23:37:44
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    tamam olur ama sub domaine alabilirm linkini pr 4 şuan kabulmu
  • 01-10-2008, 00:24:33
    #11
    joomlaturka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam olur ama sub domaine alabilirm linkini pr 4 şuan kabulmu
    arkadaşla anlaşıldı.
  • 01-10-2008, 00:28:46
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    evet olay bitti arkadaşa teşekkürler