• 22-07-2008, 19:18:12
    #10
    ing. video sitesi olsa olur mu?
  • 23-07-2008, 17:59:29
    #11
    arkadaslar tum mesajlarınız degerlendırılıyor. olumlu gorduklerımıze cvp atılmıstır. ilginiz için tesekkurler.

    aliriza
    İstanbul Avrupa Şubesi
    Mesajlar: 63
    iTrader Puanı: (0)
    iTrader Feedback: (0%)
    Rep puanı: 1





    --------------------------------------------------------------------------------

    ing. video sitesi olsa olur mu?
    Sitelerin Turkce ıcerık olması lazım. İngilizce icerık kabul edılmıyor.