• 01-06-2008, 14:31:31
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    p.m alabilirmiyim.
  • 01-06-2008, 15:47:54
    #11
    PM'ler yollandı arkadaşlar...
  • 01-06-2008, 20:03:11
    #12
    pm alabilirmiyim
  • 01-06-2008, 21:14:23
    #13
    ynd
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim
  • 01-06-2008, 23:04:30
    #14
    PM'ler Yollanmışdır.
  • 01-06-2008, 23:06:24
    #15
    pm alabilirmiyim
  • 01-06-2008, 23:24:56
    #16
    Pm yollandı...
  • 01-06-2008, 23:52:20
    #17
    pm alabilir miyim bende.
  • 01-06-2008, 23:59:29
    #18
    pm alabilirmiyim