• 28-05-2008, 10:40:48
    #10
    pm alabılırmıyım?
  • 28-05-2008, 16:02:39
    #11
    Pm'ler gönderildi kusura bakmayın biraz geciklemeli oldu, r10 açılmıyordur bende..